BRZDOVÉ PÁSY
LISOVANÉ PÁSY
Beral 1126
Složení – popis : Pružný bezazbestový třecí materiál ,který se skládá ze syntetické pryskyřice / pryže s kovovými vlákny.
Má výborný třecí koeficient ,dobré vlastnosti poklesu koeficientu tření a jeho obnovy.
Je vyvinut pro použití ve středně těžkých provozních podmínkách a je dodáván ve formě pásů.
Použití : Materiál je určen zejména pro lepené čelisti bubnových brzd a rozběhových spojek a jako pásové obložení u průmyslových zařízení .Vhodný k lepení i nýtování.
Může být použit pouze v suchých podmínkách ,tzn. že není použitelný v olejových lázních.
Beral 1127
Složení – popis : Pružný bezazbestový třecí materiál ,který se skládá ze syntetické pryskyřice / pryže s kovovými vlákny a grafitovými komponenty.
Má středně vysoký koeficient tření.
Použití : Třecí materiál byl vyvinutý pro použití na čelistech pro motocykly a osobní a lehké užitkové automobily.
Může být použit pouze v suchých podmínkách ,tzn. že není použitelný v olejových lázních.
Rozměry : B1126 i B1127 se dodává v široké škále velikostí v tloušťkách od 1 mm do 14 mm.
TKANÉ PÁSY
Tkaný bezazbestový třecí materiál GBC
Popis :
GBC je bezazbestový třecí materiál vyvinutý pro použití v průmyslu. Velice tuhý materiál vyráběný technologií tkaní. Jeho hlavní výhodou je tvrdost a mechanická stabilita, odolnost vůči vysokým teplotám a nízké opotřebení. Obsahuje vlákna mosazi pro zvýšení odolnosti a vysokou teplotní stabilitu. Vyrobeno za použití přísad resinu ( pryskyřice ) a za pomocí 3- axiální konstrukce.
Použití :
Veškeré aplikace pracující v těžkých podmínkách – pásové dopravníky, navijáky, jeřáby, kladkostroje, výtahy atd.
Jeho odolnost vůči oleji a vazelínám umožňuje také použití v aplikacích pracujících s olejovými náplněmi.
Adhesiva :
Použití jakéhokoliv teplem tvrditelného lepidla je doporučeno
Obložení je určeno k nýtování i k lepení.
Rozměry pásů :
Standardní délka pásu : 10 metrů
Síla pásu : 5 mm – 25 mm
Šíře pásu : maximálně 330 mm
Technické listy je možné dodat na vyžádání na : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.